Matteprov

Alltså, idag är jag mållös. Idag försov jag mig som ren konsekvens till att jag inte sover på nätterna. Igår somnade jag ialla fall tillslut men jag vaknade inte av någon av de två väckarklockor jag ställt eftersom jag hade matteprov på morgonen klockan 08.10. Jag vaknade kvart i tio. Och när jag insåg att jag försovit mig sprutade tårarna som en fontän ur ögonen på mig. Hur ska jag göra för att sova?!?!?! Jag pallar inte längre, ingenting fungerar ju. Jag vill bara sova så jag slipper alla vidriga konsekvenser av sömnbrist och idag av att jag FÖRSOV mig. Jag brukar iallafall vakna när klockan ringer men just IDAG knoppade jag som värsta törnrosa. Jävla skit. Cazzo. 

Jag fick i alla fall gratis fika i skolan. Och en kram av Anna. Annas kramar är bästast. 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du kanske borde gå till doktorn o få nå insomningstabletter så du bryter den onda cirkeln? Så där kan du ju inte ha det :(

2008-03-05 @ 10:31:01
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0