...paus...

Ja nu hamnade jag här igen. En del av min kurslitteratur ligger som nätupplaga via universitetsbiblioteket, det är så jävla drygt att sitta och och och läsa på datorn, dessutom förbannat lätt att glida in på andra sidor. Ibland, när jag av misstag skriver till exempel och två gånger på rad av misstag får jag tvångstankar och måste skriva det flera gånger. Normalt sett brukar jag sudda alla bonus-och så texten ser normal ut men det är ju bara påsk en gång om året så jag låter bonus-och:en stå kvar. Just nu vräker snön ner här, jag börjar fatta hinten från vädergudarna, jag är tydligen så extremt osexig att de bullar upp med tonvis av snö så jag ska få all möjlighet i världen att få åka skidor och bli sexig. Fast de verkar inte fatta att jag har bara idag och imorgon på mig att åka skidor och vräker det på det här sättet blir det ingen skidåkning idag heller =/ Fast. Jag är varken en vekling eller rädd för lite snö så jag kan nog trotsa snöstorm och snålblåst och ska säkert kunna smita ut utan att mamma ser.

Men ska kristna högtider verkligen vara på det här viset när man pluggar? Hela julen gick också åt till plugg. Det är rent ut sagt för jävligt. Man vet ju vad man har att vänta sig till pingst. Sen kan jag inga fler kristna högtider förutom midsommar ;P Midsommar förresten, det har jag inte firat sen..............sen stan brann verkar det som....jag minns ärligt talat inte, jag tror jag har missat midsommar tre somrar i rad, om inte fyra? Eller four som de säger i england. När jag var liten band mamma alltid en blomsterkrans åt mig på midsommar sen kom dem med traktor och skrinda och plockade upp oss barn här i Trödje och skjutsade ner oss till Silverbäckarna, vid havet alltså, där det bjöds upp till dans och chokladhjul =) Det var kul och jag vann alltid en twistpåse men den fick man väl under hot och förtryck lämna ifrån sig till storebror. Han är snällare nu. 

Nej nu ska jag ut och jaga påskhare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0