Snö i Gävle

Uj vad skönt, nu är jag hemma i Trödje hos mamma och pappa. Sitter och väntar på att spenatlasagnen ska bli klar. mums! Det bästa med att komma till Gävle är att här finns det SNÖ! Varför har ingen sagt det till mig? Det blir till att spänna för skidorna imorgon bitti och klämma iväg i spåret. Wee vad kul! Jag har längtat i två år efter att få åka längdskidor och nu ÄNTLIGEN! Lyckan är total och kompakt. =) Fast det får bli en tidig tur eftersom jag ska på afrikansk dans med mamma klockan tolv och sen ska jag för'ädla eftermiddagen med ett besök hos Sara och Ella för att sedan älga iväg till hårfrisörskan och korta av manen cirka 10 centimeter. Dessutom kommer ELIN hem imorgon =) Det är så underbart att komma hem för det händer alltid så mycket roliga saker. Också har jag ju vovvsen som är helt bäst, speciellt lille idioten som inte för inte kallas just Idioten. Miss the kiss Zlatan har jag inte sett till, inte Svea heller men jag får väl muta dem med grädde så kanske de struttar fram.

Nu ska jag på kattjakt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0