bojkott

Åh vad jag hatar långhelger det är det tråkigaste jag vet gud vad tråkigt det är! Kan man inte bara BOJKOTTA skiten? Egentligen är det ju inte riktig långhelg i sin ringaste bemärkelse men det blev ju det ändå den här gången och jag tycker det är så jävla tråkigt så jag håller på att ruttna bort till ett gammalt MÖGLIGT russin. Jag hatar när det blir så här jävla lugnt och folk bara vill sitta hemma och glo hål i tapeterna och titta på skitprogram på TV:n. Här kommer min lista på allt som jag tycker att mänskligheten borde ta avstånd från:

1. Långhelger
2. Söndagar, speciellt såna gråa när det känns som att hela världen är DÖD
3. Obedövad kastrering av smågrisar för att KÖTTET SKA SMAKA GODARE ???? Big questionmark! Kött smakar ju aldrig bra!!!!!!!!!!!!! Här ingår för övrigt allt vad djurförsök och djurplågeri heter. 
4. Dålig musik, typ....ja sätt på radion så fattar ni. 
5. Alla som kan titulera sig besserwisser. Och framförallt alla som är det utan att INSE det. De är värst, typ ****. Usch.
6. Tillverkning av dörrar utan titthål. Ja, jag törs fortfarande inte öppna dörren om jag inte vet vem som står utanför. 
7. Syrénlila, om det inte är på syrener då. 
8. Pizzor med fet och mastig pizzabotten och alldeles för mycket ingredienser. Varför fattar inte folk att pizzan ska vara tunn som i Rom, pizza alla romana, med fräscha ingredienser som inte överdrivs, annars kan man väl lika gärna baka en paj istället? Puckon.
5. Folk med pissig musiksmak. Inte Åsa alltså.
6. Åh, det värsta.......trögskallar.

Förbannat va tråkigt det här är!!! Nä man skulle ha en äkta sjöman här nu så man hade nåt att sysselsätta sig med. Appropå Boj-kott alltså.......äsch, sorry, dåligt försök.....  Fast eftersom jag inte har det får jag väl titta på Juno igen. För att rädda dagen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh hur gó är inte du då. Du är ju som sommarens första jordgubbe. När kommer du hem? Nu? Snart? Dricka vin i boulongern och titta på pojkar som joggar med bar överkropp?

2008-05-03 @ 10:04:05
URL: http://artificialgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0