De sista dvärgarna

de sista dvärgarna var ju blyger och klocker. HUR kunder jag glömma det? Oförskämt av mig. Fast det där om att varje dag skulle vara en dvärg och tvärtom, de lägger jag ner. Det var nog den töntigaste idén jag haft på senare tid. En annan skum idé jag fick idag var när jag behövde en bensträckare så jag drog till konsum och där fick jag hysteriskt glassug och köpte dajmglass. What? Snuskig glass ju. Varför köpa dajmglass när frysdisken bågnar av god glass. Det var konstigt. Alltså, det är väl inget fel på dajmglass egentligen men det finns betydligt godare sorter.

Jag funderar på att bli lite seriösare från och med i morgon. Eller inte. Det är en glamrockare på TV, han inspirerade mig plötsligt till knas. Fast jag tänker ju inte bli som honom. Fast, man kan ju säga att han faktiskt är en väldigt seriös person. Burleskt seriös haha. 

Kommentarer
Postat av: emma

jag tyckte det där med dvärgarna och dagarna var en bra idé, du kunde lägga fram det förslaget till nâgon person med makt. Sâ kunde affärerna använda det i sin marknadsföring sâ att folk shoppar ännu mer, hehe! T.ex. pâ trötterdagen kunde man satsa pâ produkter för att sova bättre, pâ kloker dagen produkter för att bli smartare osv...

2008-05-26 @ 09:36:39
URL: http://emmaimadrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0