Detox

Nu när man ska hem till Gefle kom jag på att det kan vara dax för en detox så jag började så smått idag med morgonpromenad, detoxte, cykel till skolan och måndagsyoga här på kvällen. allt i sin ordning, som sig bör och brukar bara att tankarna kändes super-detox idag. Skippade kaffet men efter lunchen som bara var 1hg sallad och en liten krake till plommontomat var jag tvungen och eftersom svenskt kaffe är så svagt tänkte jag att jag kunde unna mig en pappmugg i detoxveckans begynnelse :) Jag drack inget superstarkt espressokaffe på morgonen som jag brukar o ingen kaffetermos i skolan heller. Det är faktiskt inte så svårt att detoxa, det är bara att plocka bort kaffet i princip och lite smågrejer, när det gäller kosten äter jag ju redan rätt så bra så det är inte så mycket att ändra på men diverse drycker bör nog uteslutas för att min detox skall bli fulländad och komplett. Fast så här i början på veckan är det ju bara kaffet som spökar men det kan jag ju lika gärna vara utan, varjefall om jag fyller ut matlådan lite mer haha =) Man är väl ingen liten fågel heller? Nä, jag ska bli stor (större) och stark, ungefär som Zlatan som jag för övrigt har som mall, (fast utan skäggstubb då, reds anm.) Sen får man väl suga i sig lite chili och ingefära och grejer för att pressa ur det sista ur porerna och rensa upp inifrån. Ja, det finns ju alla möjliga knep att ta till. Tarmsköljning till exempel. Fixas enkelt hemma med vattenslang och .... öh.....förlåt, spårade lite :> det var inte ens kul men eftersom jag inte är nån fegis idag får det stå kvar. Brännässlor är ju bra. Örter och plantor av olika slag, ni har väl till exempel hört talas om haschplantans olika användningsområden? 
Ja, allright. Jag lägger ner för dagen, har sämsta inspirationen, måste bero på att alla gifter håller på att drivas ut. Men det är priset man får ta när man ska hem till Gefle och visa upp sig från sin bästa sida. Man vill ju inte göra nån stackars bortglömd beundrare besviken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0