Igår tillhör historia idag

Igår var det fest. Idag har jag väskan full med skog. 

Nu är det bara att hålla ut så här på veckans sämsta dag och vänta på att en ny vecka ska ta fart. 

Jag vill gå på bodybalance idag men det är inställt för det är instruktörutbildning. Typsikt. Kan ju inte gå på spinning när en dag som denna och pump var jag på igår och  styrketräning i gymmet har jag ingen lust med. Det får bli en promenix till återvinningen. Vi har ju ingen här i kvarteret så jag maila den sopansvarige på kommunen och klaga och han hänvisade mig till återvinningen på Herrhagen eller vid Hagaborg. Så den på Herrhagen är numera min återvinningsstation för jag känner mest för den. Knepigt att det inte finns en enda återvinning i hela Haga, en hel stadsdel. Det är snudd på pinsamt för Karlstad kommun tycker faktiskt jag. Fast vi har ju älven i våran stadsdel, det har inte Herrhagen. Också har vi massa jättetrevliga butiker dit man kunde ha gått idag om det inte hade varit stängt för att det är SÖNDAG! Suck........ Jag tycker det är så fruktansvärt töntigt med söndag, om söndag var en av dvärgarna skulle söndag vara butter. Måndag får väl vara trötter. Glader är fredag och lördag är toker. Prosit? Tisdag kanske. Motivering saknas. Nu ska jag googla lite för jag kommer inte ihåg de sista dvärgarna. Jag gillar ändå snövit mest. Och jag hoppas hon är den av dem som är mest lik mig =) Fast om jag var en tjej i den kalibern vill jag faktiskt vara askungen, hon har alltid varit min favvo. Jag kan ju inte vara törnrosa eftersom jag aldrig kan sova hahaha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0