Inläggsdödaren

Jag publicerade nyss ett inlägg men jag tog bort det lika kvickt som en gris blinkar. Detta av två anledningar: 1. Det var det sämsta inlägget jag har presterat under de senast 37 åren. 2. Det innehöll EN mening som absolut inte passade på bloggen och det reflekterade jag inte över förrän jag hade publicerat det. Så därför var jag tvungen att rader, förinta och utrota det inlägget, så jag kan bara hälsa det detta: R.I.P.

Idag har jag varit på ett 75 minuter långt spinningpulspass, helt underbart skönt! Spinningpuls är det bästa som finns, jag är beroende, det får mig att må så sagolikt BRA! Och imorse var jag på coreboll, oxå det sjukt bra träning men spinning är bäst för där får benen jobba och det är det skönaste som finns. Det är spinningpuls imorgon igen, jag bara måste dit då med för sen blir det torsdag och då kan jag inte. 

Nu har jag bara en sak kvar att säga idag: Peace & love. Den finurlige inser att det varken handlar om peace eller love utan om ärtor och löv. 

Kommentarer
Postat av: Louise

tack carin :)

Hehe var du tvungen o skriva att du raderat ett inlägg? Nu blev jag ju nyfiken på vad det var för inlägg haha :D
Puss

2008-05-20 @ 22:37:25
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0