It's such a perfect day!!

Ååååh vad jag har det bra idag! Det blev som sagt spinning och core och faktiskt till och med BASTU i morse. Det regnade ju så jag tänkte jag behövde värma mig. Fast det tänkte jag iofs innan jag var och tränade, efteråt var jag ju dödligt varm. 

Ikväll är det förfest hos Mrs. Undertecknad. Jag gillar inte chips och grejer så jag har gjort egna tilltugg och när jag var klar med det kom jag på att det också är TANTVARNING!!! Fy, jag kommer skämmas ihjäl när jag ställer fram dem. Ska säga att jag fick dem av grannen eller nåt. Uuuuuh. jag borde ha köpt chips bara, som vanligt folk gör. Fast jag är ju inte vanligt folk, får skylla på det.

Eftersom jag är ett sånt upplyst ljushuvud kom jag till och med ihåg att köpa ljus i olika kulörter idag. Och då började solen skina igen som en retsam barnrumpa. Är det inte skrattretande så säg!?! jag ska tända ljus ändå. Jag har persienner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0