Jättemycket pasta

Nu har jag ätit en så stor pastaportion som Gunde Svan säkert åt under sin tid som aktiv skidåkare, fy tusan, nu rullar jag fram. Det var så himla gott så jag kunde inte sluta äta och dessutom var jag så himla hungrig. Ska smälta ner det här lite (lär ju ta 100 år bara) sen ska jag tuta iväg på en joggingrunda eller kanske spinning men jag känner nog mest för jogging idag, det är ju så vackert väder =) Och har ju redan varit på sats idag så jag fick min väska =)  Mmmmm, det värsta med att bli så här mätt är ju att man blir så sömnig.....gäsp.....nu kommer jag vara lat ett bra tag känner jag fast jag måste ju plugga............jaja, det är bara att ta fram klistret och klistra upp ögonlocken...... Usch, det var länge sen jag åt så mycket pasta, jag älskar god, ordentligt tillagad pasta men det får inte bli för mycket av det goda!!!! Fasen, jag har så svårt att äta lagom mycket, jag överäter jämt!! Suck.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0