Ny helg

Nu står vi i porten till fredagskvällen! En ny helg står i antågande, hur ska den bli? För min del blir det lugnt hemma ikväll, något jag faktiskt valt själv trots att jag var bjuden på både det ena och det andra. Ibland behöver man sin egen tid, ladda mentalt och landa i sig själv, det ska jag göra ikväll och det är därför jag börjar denna helg med ett underbart fotbad! Imorgon blir det spinning och core på morgonen, plugg på dagen (otroligt men sant....), fest, Magnus Betnér och utgång på kvällen. Skaplig lördag va? Söndagen kommer jag tillägna en braklunch bestående av våfflor samt lite uppstrukturering för b-uppsatsen med alla inblandade parter, bodybalance och filmkväll. Shit jag har en fullspäckad helg och det känns så skönt! Speciellt söndagen för jag hatar ju söndagar, bläääääää. Fast den här kommer bli bra =) Idag har jag varit på en liten pianokonsert, bra näring både för själen och för min musikaliska sida. Det var välbehövligt. Nu mår jag bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0