Pensar en positivo

Oj, jag kom precis på att jag kan vända på allt negativt som i förra inlägget och plocka fram allt som är bästast just nu så man kan se ljust på tillvaron istället. Så här kommer en liten lista på saker som borde lyftas fram i ljuset lite mer:

1. Kämparglöd
2. Positiva reslutat av sunt leverne
3. Fighter-själar
4. Min nya klänning
5. Falafel och bönbiffar
6. BRA musik. VISA UPP DEN FÖR VÄRLDEN FÖR SJUTTON! Det finns så mycket bra musik som den största delen av befolkningen bara MISSAR! Fast svaret har vi ju kanske lite på förra listan..........Fast så ska jag ju inte tänka!
6. Ödmjukhet och tillmötesgående människor
7. Apor. I love. Speciellt Shimpanser, har ni sett "min håriga familj" ? Bara att ringa mig så får ni låna =)
8. Alla djur. Inklusive mig själv.
9. Altruister
10. Ja, ja, ja!! Glädjespridare =) 
11. Glass
12. Rom och Trastevere
13. Rosa. Överallt. Rosa ute, rosa inne, rosa i hjärta, rosa i sinne. 
14. Vattenfall och stora skogar och blomsterängar och snötäckta landskap
15. Det bästa jag vet: Höstvindar. Jaaaa, när jag tänker på det så läääängtar jag efter en färgsprakande höst med sina härliga vindar som jag bara ääääälskar och gör att jag myyyyser till fullo. 

Oj, wohaaa! Det här hjälpte ju =) Nu sitter jag och ler och känner mig mycket bättre =)

Puss till alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0