Rubrik saknas

Hehe nu är det lördagkväll och ja...oj nej ooops, SÖNDAG! Det är ju söndakväll, nåt som togs upp på min bojkotta-lista om jag inte tar fel? Jag har aldrig gillat söndagar, vet inte varför....Jag är nog den enda människan i världen som inte gillar söndagar och långhelger, jag har i varje fall aldrig träffat nån annan som inte gör det, såna dagar brukar få positiv feedback.....men inte från mig. Idag har jag varit på cykelpuls, ni vet ett sånt där spinningpass som man får en pulsklocka till så man vet att man ligger inom rätt pulsfrekvens, det är bästaste spinningpasset. Nu e jag hemma och jag kan erkänna att så här mycket som jag har ätit idag har jag inte ätit, under en och samma dag alltså, sen........i julas? Nä, det kan inte stämma för jag gillar inte julmat...hur som helst försöker jag säga att jag snudd på har ätit ihjäl mig idag och magen är stor som en ballong som står i 15 hörn men va faaaaan..................jag har ändå mer komplex för mina lår :P ................ja, nåt får man väl dra till med i denna tragiska stund.......... Så imorgon får man leva på citronvatten och grönt te =) hahhaa. eller så får jag gå på spinning igen :) Man bränner ju en hel del kalorier där. 

Har nån nånsin tänkt på hur kul i-språket är? Alltså, när man byter ut alla vokaler till i. Det kanske inte blir så kul när man skriver det men sååååå kul när man pratar det. Allright, testing: sista meningen översätter jag till i-språket: Dit kinski inti blir si kil nir min skrivir dit min siiiii kil nir min pritir dit.

Mah.... inte kul på nåt plan..................men det fick ju ännu en uttråkande söndag att framskrida typ....30 sekunder kanske?

När man tränar på sats får man en bok i vilken man får stämplar, efter tolv veckor med 2 stämplar per vecka får man en satsväska, jag får min på tisdag =) Det är busenkelt, 2 stämplar i 12 veckor, själv har jag varit där ungefär 6 gånger varje vecka. För det är bäst där. Och på tisdag får jag alltså min fina, fina efterlängtade satsväska =) Jaaa. 

Ok, snabba kast här men jag bara måste tala om att jag älskar killar med långt hår och jag älskar killar med stora axlar och armar och jag älskar att få uppmärksamhet av såna killar och jag bara (varning: här kommer det knäppaste) äääääääälskar när de nonchalerar mig, för då blir jag extra tokig =) Fast det e ju jobbigt som faaaan. Paradoxalt sjukt. 

Ok, jag gillar inte det här tattar-inlägget jag precis har åstadkommit men jag tänker avsluta det med en god nyhet för alla Gävlebor: På torsdag kommer jag hem =) 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Okej nu råkade det juh vara så här att det blev 45 glädjevolter i vardagsrummet, inte på grund av den jävla satsväskan.....utan på grund av din hemkomst! Du ska följa med mig på fest på lördag bara så att du vet, sen ska vi på krogen och äga!!! Så vad du än har för planer, ställ in dem :P

2008-05-05 @ 07:17:07
URL: http://artificialgirl.blogg.se
Postat av: Lollo

Aha du kommer hemåt =D Kul!

2008-05-05 @ 08:53:50
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: emma

âh vad synd jag inte är i gävle pâ torsdag! Men spara pâ du, sâ du har râd att komma och hälsa pâ snart!! =)

2008-05-05 @ 15:40:58
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0