Socker

När jag känner mig så här som jag gör just nu, alltså när jag har sovit på tok för lite äter jag socker, alltså inte rent socker men typ yoghurt, läsk och annat snusk som jag egentligen inte tycker om. Kakor (youk!). Mycket socker. Idag har jag nog fått i mig en sockerbit motsvarande mitt huvuds storlek. Sjukt. Helt sjukt. Jag hoppas verkligen att jag får sova i natt så jag äter som jag brukar i morgon annars är risken att jag blir på tok för söt!!! Fast med tanke på mängden socker jag har i kroppen borde jag ju vara speedad i 2 år i sträck!

Kan inte alla som inte känner till Venus in Furs med Velvet Underground bara ta och lyssna på den och bara hålla med mig om att den är grym! En låt till vilken jag har många grymma minnen från tiden då jag bodde i mitt så extremt saknade Rom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0