Är du dum eller har du ingen cykel?

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Jag har helt upptagen av allt förbannat pluggande och gissa vad?? Jo jag har glömt att anmäla mig till tentan VILKEN JÄVLA LOOOOOOOSEEEEEEER JAG ÄR! Sfigata! Jag blir så förbannat less på mig själv =( Fast vad som är värre just nu är att igår var det ett jävla aparsel till skapelse som stal min cykel! Frågan jag kan ställa mig själv efter den här helgen är alltså: Är du dum eller har du ingen cykel? Och svaret lyder: Jag är både dum och har ingen cykel. 

Kommentarer
Postat av: emma

Nej vilken otur med cykeln =( Hoppas den dyker upp igen, cyklar brukar ju kunna göra det. Och hoppas det löser sig med tentan sâ du fâr göra den iallafall, är ju inte ditt fel att de har ett sânt dumt system att man mâste anmäla sig i förväg. Du är ingen looser, du är en winner! =)

2008-10-19 @ 23:17:56
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0