Tenta och helg

Idag när jag kom till tentan insåg jag till min förskräckelse att ytterligare tre personer missat att anmäla sig så jag såg mina chanser som att få en eventuellt överbliven plats som bortblåst. Hur som haver när skjortan inte skaver så fick vi plats allihopa! (Tack alla klasskamrater som ligger hemma och är bakfulla eller sjuka eller vilken anledning ni än må ha för att inte tycka upp!) Och tentan gick så jävla bra, jag är så nöjd och framförallt är jag SÅ LÄTTAD! Nu ska jag bara skriva högskoleprovet i morgon men sen blir det lite home-party-förfest (skapligt) hos en kompis och sen blir det utgång. Egentligen vill jag inte vara bakfull men den här gången offrar jag allt vad söndag och ångest heter för jag har verkligen ett behov att få röja och släppa alla hämningar och få SLAPPNA AAAAAAV. Och ikväll ska jag ut och käka med Alfta-Anna :) Kul! :) Och måndag-tisdag ska jag till mormor och på torsdag kommer jag hem till mitt älskade TRÖDJE! Och det ska bli så underbart.
TACK GUD FÖR ATT DET FANNS ETT SLUT PÅ DEN HÄR PLUGGPERIODEN, det är snudd på det värsta jag varit med om. 

Kommentarer
Postat av: heldt

Det här är ju klockrent underlag till när du ska gnälla på nästa generation som pensionär.

"När jag var ung och pluggade så fick man blodsmak i munnen av all stress. Och det var mycket svårare än eran jävla kvantfysik"

2008-10-24 @ 20:45:34
URL: http://www.sorkmos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0