Tio Tår

Nu har jag räknat mina tår och jag har tio stycken. Om jag hade tyckt att de var fina hade jag sagt det till dem men nu är det som så att jag tycker att tår är snuskiga och eftersom jag är rädd om deras psykiska hälsa tänker jag inte säga något till dem. Istället tänker jag bara låtsas att det regnar och vara glad över att tårna inte sitter på knäna för då hade det tagit lång tid att få på sig byxorna. Om tårna av nån anledning skulle vara tvungna att byta plats finner jag det som mest logiskt att sätta dem på fingrarnas plats och tvärtom (fast inte bakofram och absolut inte ut och in). kanske att man skulle bli lite sämre på allt man gör med händerna men man skulle bli en jäkla lirare på att spela dragspel med fötterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0