Pissmyror innanför tröjan

Åh jag är så arg och ledsen för jag har ont i foten och det var så onödigt att ramla med cykeln. Fast egentligen är det inte så farligt för det går över. Vad jag är mest ledsen för är att det finns så många dumma och egoistiska människor som aldrig, aldrig, ALDRIG kan tänka på nån annan än sig själv i första rummet. Och jag blir så arg på mig själv när jag underkuvar mig och FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. Varför ska jag göra nåt för någon som aldrig gör nåt för mig???? Och varför gör jag det alltid? Och varför gör jag det när jag VET att jag sen sitter hemma och skruvar på mig av ren ilska och förbannar mig över min egen feghet. Ibland önskar jag att jag kunde bli genomskinlig så jag kunde stoppa nypon och pissmyror innanför tröjan på alla som förtjänar det. Jag skiter i hur intelligent en människa må vara, det är relativt och svårdefinierbart och något alldeles obetydligt om man inte kan uppföra sig.

Fast helt plattfallen är jag inte för ikväll har jag varit på teater :) Much Ado About Nothing, kanske ni har sett nångång? Kanske i filmform? Det var varjefall både kul och upplyftande :) Puss på dig Shakespeare! Och puss på er allihopa, alla ni som jag tycker så himla mycket om (och det är faktiskt en hel drös med människor, faktiskt fler än de jag inte gillar) 

Kommentarer
Postat av: emma

Hoppas du inte gjorde illa dig allvarligt när du ramlade! Hâller med om att det finns alldeles för mânga dumma och egoistiska människor i världen. Och du ställer upp för andra för att du INTE är en sân, för att du är en sân god och fin person. Som kanske ändâ hoppas pâ att en dag fâ nâgot tillbaka. Det är inte feghet. Men ibland behöver man för sin egen skull säga ifrân. Och jag vet, det är jättesvârt!

2008-10-09 @ 18:33:18
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com
Postat av: Åsa

Håller med föregående talare, och om inte emmas ord tröstar så kan jag ge de dumma människorna en knäpp på näsan. Och lipa åt dem.

2008-10-13 @ 06:47:18
URL: http://artificialgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0