H

Hörrödu Herr Heldt. Jag tycker du ska styra upp en fest till slutet av oktober, scary tema går bra. Det gillar nog Åsa.


Hundra hårda hajar hickar högt

Herr Heldt hatar hungriga hajar

Här har-vi Hin Håle, hårdingen

Äh faaaan jag får inte ihop det! Jag kom på värsta idèn juhe! Jag hade inte tänkt att bjuda på alliteration i högsta möjliga......ja.........här hade jag tänkt att klämma till med ett ord som jag inte kommer på vad det heter just nu STÖÖÖÖÖÖÖÖÖN. Skit samma  och hur som heldts så hoppas jag att ingen missförstod min dåliga prosa med att dra paralleller mellan Herr Heldt och Hin Håle, näj, för de råkar bara ha första bokstaven gemensam. Precis som Hadyn, Hagbard, Heath Ledger, Håkan Hellström och.....Hugo! Min grann-hund. Hur som haver-skjortan skaver- Hin Håle och Heldt nääää det är så långt ifrån varandra som början och slutet av Atlanten. Och då snackar vi obegripliga avstånd.

Kommentarer
Postat av: D.

Ja det skulle ju kunna ordnas tycker jag :)

2008-10-17 @ 08:29:55
URL: http://www.sorkmos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0