En liten ursäkt

Tycker ni att jag är en dålig människa för att jag är så dålig på att uppdatera här på bloggen? I så fall får ni har överseende med det för just nu råkar jag befinna mig i gränslandet mellan rent slit och att riva mitt hår. Kort sagt och utan överdrift har jag så mycket i skolan att jag nästan inte har nån fritid. Fast ikväll skiter jag i det och tittar på Babel på svt play för det är så himla bra och DESSUTOM (hör och häpna) käkar jag glass. Och vet ni varför jag käkar glass? Jo, mina kära vänner, just därför att det är det godaste jag vet. 

Ok, jag ser själv att det är ett kort och intetsägande inlägg men vad ska jag göra åt det när orden är slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0