......

Imorse när jag vaknade var jag fortfarande lika förkyld som dagen innan och det irriterar mig för jag vill träna. Men nu går det ju inte. Aaaa, upp och tvätta håret och vad händer då? Jo det börjar flimra framför ögonen och så får man migrän. Det är det värsta jag vet, när jag får migrän direkt på morgonen för då är hela jävla dan pajjad. Och idag hade jag behövt plugga men det har så klart inte gått för jag orkar inte läsa och koncentrera mig. Så det blir till att superplugga imorgon...jaja, Det kunde ha varit värre, om jag hade varit skogshuggare hade jag kunnat råka såga av mig benet eller nåt. 

Hur som helst var jag i skolan idag och när jag kom hem kastade jag mig på sängen och tänkte på Davide. Förra tisdagen i rom var vi tillsammans hela dagen. När han skulle skjutsa hem mig frågade han om jag vill åka upp till Gianicolo....ett av de finaste ställena jag vet och där har han och jag varit många gånger förr, utsikt över hela Rom......så vi åkte upp ditt och satte oss på muren och kramades.......fast jag kunde inte titta ut över Rom för då hade jag gråtit blod. Adoro Roma. Davide är mysig, vi har känt varandra i två år nu. Nu ringer han.......

Kommentarer
Postat av: emma

honom fâr du berätta mer om =)

2008-09-17 @ 22:40:47
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0