Jag och jesus

Idag bjöd Jesus-i-klassen mig på choklad men jag tackade nej för den var helt smält och jag misstänkte att han hade haft den i bakfickan. Sedan konverserade vi lite (det var iofs lite statister med vid tillfället som fällde in vissa avgörande repliker). Jag fick varjefall reda på att mr Jesù och hans kompis kanadensaren hade käkat kinabuff'e på lunchen (på vad jag, om jag inte helt missminner mig är en thairestaurang. Antar att de a) inte är läskunniga b)chansade hejvilt c) inte bryr sig va de stoppar i sig d) helt enkelt misstog sig ) Hur som helst visade det sig vara en B-buffè vilket i praktiken betyder att maten var skräp eftersom buffèer i allmänhet redan är sunkiga. Så därmed var det väl skitsamma om det var sunkig kinamat eller sunkig thaimat. Efter lite trevligt samspråkande bjöd varjefall min Jesus på ett härligt skratt. Det var kul.

Kommentarer
Postat av: D.

http://www.youtube.com/watch?v=1wfamPW3Eaw



Första jag tänker på när jag läser ditt inlägg.

2008-09-03 @ 22:15:09
URL: http://www.sorkmos.com
Postat av: emma

lâter trevligt att ha en jesus i klassen, hoppas han luktar godare än gävle-jesus bara!

Âh sâ du ska till rom, hoppas du fâr en riktigt bra resa och möter mânga snygga italienare! =) Sen fâr du komma till madrid och träffa inte lika snygga spanjorer, hehe. Men en och annan som duger ska nog gâ att fâ tag pâ här med! Puss puss och skriv och berätta om resan! Sen fâr vi planera nästa!

2008-09-03 @ 23:44:14
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0