jesus och muffins

Man blir vad man äter. Alltså borde jag bli en muffin med hallon och choklad för det har jag och Anna bakat och ätit idag. Anna åt tre muffin vilket i mitt tycke var lite klent. Själv känner jag mig rätt stabil efter min insats. Grymma muffins vart det allafall, kungliga. Trots känsla av stabilitet, eller kanske just därför, önskar jag att jag inte hade svullat så mycket....men det är lätt att vara efterklok sa gubben som slog sig på tummen. 

Nu ska jag uppdatera er lite om Jesus. När jag var i Rom köpte jag ett par converse med pinuppor på, dessa fick Jesus att stelna till av beundran! Han tyckte de var så snygga så han beundrade mina fötter så länge att jag inte visste vilken fot jag skulle stå på. Det var lycka. Den där Jesus.....och bra smak har han också! Den dagen gick jag hem från skolan, då fick jag skavsår på fötterna men det gjorde inget för jag visste att jag hade snygga skor så jag kände mig mest mallig. 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter mighty fine med pinuppor på dojorna :)

Man får alltid skavis av converse i början. Men bara man härdar lite så blir de skönast i världen!

PUSS!!!!

2008-09-27 @ 07:49:03
URL: http://artificialgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0