Ny morgon, "nya" bestyr.

Aaaaah......morgon.....återigen en mycket vacker sådan! Idag är jag trögstartad, kom ur sängen en och en halv timme senare än planerat och känner mig allmänt trött och hängig och ämlig och utblottad och ensam och ont i huvet och ledvärk och trasiga blomkrukor och bara ett ben kvar i kroppen. Och varfördådå? undrar väl ni. Jo för att idag från och med om cirka 2 minuter ska jag sitta och läsa Being There och plocka ut keywords och lite annat SAMT läsa en novell och det har jag helt enkelt inte lust med. 

Kommentarer
Postat av: Louise

det skulle vara kul med en hemmagjord tavla, synd bara att jag målar fulare än dagisbarn

2008-09-23 @ 13:31:47
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0