smått o gått

Jag gillar:

Grönt
Skönt
Davide
Amaro Montenegro
Randigt, rutigt, prickigt, stort, graciöst, unikt
Via del Governo Vecchio. Fast nu när jag var i Rom gick jag inte ens dit. ? Pucko. Neeeee.....

Jag gillar inte:

Att jag har en diskho överfull med disk. Äckligt.
När jag inte förstår meningen med varken stort eller smått.
När det är så jävla orättvist att jag är här och Davide är där och att jag är så jävla TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG. Trög som tåget. 

Jag förstår inte:

Varför inte Daniel Heldt tackar för det fina kortet. Kortet med 3 bilder varav två gillades skarpt av min lille vän Nicolà som jag en gång trodde var bög men som visade sig vara kär i mig fast han hade flickvän i Paris. Haha. Det var kul. 

Nån som vill ha en kuggfråga??? Vad  betyder eh eh eh på italienska??? Rätt svar: he he he      kul..........

Imorgon ska jag på något som kallas erotiksittning. Jag ska vara kama sutra. Hej då sug och gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0