Annånym.

Vem är det som kallar sig för anonym och är medvetet eller omedvetet en tjomme? Han heter Carl-Johan Vallgren inte Karljohan V.....Wallgren. Tänk om C-J skulle skriva en bok om dig och stava ditt namn Annånym eller nåt i den stilen. Skulle det vara kul tycker du? Nä tänkte väl det. Ja världen är full av tjommar, den dag världen inte har några tjommar kvar är inte världen längre världen. Då har den exploderat. Då är den tillbaka på ruta A enligt de som inte tror på Gud. Annånym, tror du på Gud? Eller Ghud? Eller Guuuud eller hur du nu kan tänkas stava. Ja tänk du Annånym, har du kanske tänkt på att du kanske inte får din post för att det finns de som ignorerade skolans svenskalektioner och därför inte kan stava? Betänk och sluta vara så mycket tjomme.

Om Anonym, alias Annånym, inte varit så mycket tjomme så hade han eller hon fått följa med mig till Paris. Men nu är den tiden förbi och tillfället gick honom eller henne förlorat. Och jag hade kul som en hel flock med tjommar. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt!!! Jag ger mig!! e....enma

2009-04-21 @ 11:41:21
Postat av: åsa vem annars

du svarar inte ens

2009-04-25 @ 02:55:47
URL: http://kkhkhj
Postat av: Emma

Carin! :) Kontakta mig snarast så vi kan boka in en Sthlm´s resa snaart /lilla kreftan ;)

2009-07-02 @ 12:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0