Blä

Fasen vad ledsen jag blir. Han som jag hyr lägenheten av har en bror som bor granne med mig, jag träffade honom idag och han frågade vem som har rummet som ligger i fil med deras lägenhet. Tysken! Sa jag. Ja, för då har de ju så klart känt att det luktar rök i bland. Vad gör man? Jo jag lär ju säga som det är i ett sånt läge att det är hon som röker men att jag sagt till henne.  Också går han på att "gör hon det igen åker hon ut, vi har noll tolerans mot rökning, och då behåller vi depositionen också". Visst, jag håller helt och hållet med och det förstår jag väl utan att de säger det till mig. Säg det till Tysken då, inte till mig :( Sen sa han åt mig att säga det en gång till till Tysken, säga att jag pratat med honom men då röck faktiskt hans fru in och sa att det inte var mitt ansvar. Och det är det inte. Men visst tänker jag säga till henne vad som sagts men hon måste väl för tusan inse efter hela sin tid att i Sverige röker vi inte inomhus ? Fan.

Kommentarer
Postat av: Louise

ja man röker inte inomhus, blä..

2009-04-14 @ 07:59:43
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Åsa

Attans va tråkigt. Men som sagt det är vrkligen inte ditt ansvar.

2009-04-15 @ 13:08:01
URL: http://artifcialgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0