Anonym

Nu har "anonym" lovat att "vi" kommer och hälsar på så fort ekonomin tillåter. Det är så himla spännande det här så jag tror jag dör!!! Vem är denna anonyma människa? Och vad innebär "vi"?? Att de är åtminstone två men det kan lika gärna betyda att jag ska få 102 personer på besök. Och vad bjuder jag på? Allergier? GI-bantare? Eller det värsta: MATVRAK!!! (tänk er själva 102 MATVRAK, det kommer kosta mig skjortan och åtskilliga timmar framför spisen) Och förresten, "vi kommer när ekonomin tillåter" Vadå ekonomin tillåter? Gratis boende! Gratis mat! Och räcker inte maten får vi nära oss på kärlek eller göra som mina vänner konstnärerna; suga på ramarna.
Hur som helst ska det bli ruskigt kul när Anonym och polarna kommer och hälsar på, kan nog bli årets höjdpunkt, ett riktigt klimax i extas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0