beslutsångest

fy vad svårt det är ibland. jag har köpt hem lite gardiner för att prova. gröna-för att jag vill ha det men de passar nog inte så bra så de lägger jag ner. vita för att det finns vita möbler här inne men det ser ju ut som jag hängt upp brudklänningar. lila-för att det är sista chansen helt enkelt, sista möjliga val! :) och för att jag har lila kuddar och för att jag har önskat mig lila gardiner sen i våras och för att väggarna är gula och det skulle väl se rätt skojjit ut med lila gardiner då? :P

jag tänkte ett tag en av varje färg men det funkar inte. alltså, jag har 2 förbaskade fönster att pynta, tur för dem att jag tycker om dem, gammelstiliga som de är. 

för den som tycker att jag är dålig på att skriva säger jag bara: today is not a capital letter day. MEN VEM BRYR SIG??

Kommentarer
Postat av: heldt

röda ska du ha

2009-01-21 @ 21:23:18
URL: http://www.sorkmos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0