Det luktar helg!

Här sitter jag och nosar på helgen, luktar ljuvligt av en krisskrossblandning. Har jag gjort allt jag skulle den här veckan då? Ja faktiskt, och mycket mer där till, så jag har väl all rätt att känna mig nöjd? Iofs är jag inte helklar med en grej men jag har ju för tusan två dar kvar på helgen + hela dan idag så det är ju lurreburre. 

Idag ska jag få leverans från Trödje. Det blev lite grejjer kvar där som jag behöver, men Stefan har vägarna förbi den Kungliga Huvudstaden. Stefan fixar alltså. Oförskämt bekvämt. 

Lubb-Lubb-Lubb (sidospår och pausunderhållning)

Aooo! jag har ju för tusan inget vettigt att tillföra här. Kanske en indikation på att det är meningen att jag ska göra nått annat istället. men vad? Äta frullebupp kanske? Fast jag är inte så överdrivet hungrig, men det kanske man skulle ta och bli hörnini? 

Min tyska sambo köpte förresten fetaste biologibibeln igår som kostade multum. Hon var stolt och nöjd vilket så klart var bra. Själv förundrades jag mest av att jag tycker det är helt otroligt att man kan köpa en bok eller åka fram och tillbaka till Rom för samma summa pengar. Och vad lägger man helst pengarna på om man inte frågar min tyska sambo? ja det är klart, man får ju några pints Guinness för dem också..

Kommentarer
Postat av: Louise

biologibibeln lät inte som nån rolig bok :P men kanske äre värt pengarna om det underlättar de kommande åren i skolan hehe

2009-01-25 @ 10:51:27
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0