En bra dag tack vare Zlatan!

Nu har jag varit vaken i sisådär en timme och jag kan inte annat än tillstå att det känns riktigt bra. Zlatan den store vann pris som årets spelare, årets utländske spelare och årets mål i en italiensk tv-gala i går. Inte annat än att man sträcker lite extra på ryggen en dag som den, och kanske är det därför som den här dan känns så bra som den gör? Mitt bland nyhetsläsandet här på morgonen har jag hunnit med lite överläggande huruvida jag ska disponera dagen. Jag har en del små-saker att göra och det mesta känns riktigt kul faktiskt. Jag ska börja med att beta av det värsta här hemma sen ska jag ge mig ut här på Söders gator och bränna lite däck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0