Hej då Karlstad

Nu är jag tillbaka i Gävle igen, har varit på snabbvisit i Karlstad och städat bort mig därifrån och sakta men säkert trillar alla tunga stenar loss ur hjärtat på mig och det börjar kännas riktigt skönt. På söndag bär det av till Stockholm med flyttlasset, hoppas för guds skull att det blir bra nu.....känns ju lite sådär att behöva börja om och starta upp nått nytt igen bara för att det inte blev så bra i Karlstad men nu är det ju som det är och bara att bita ihop. 

Förresten är det så där otroligt, underbart, nästan overkligt vackra dagar. Det har varit kallt, sol, snö och gnistrande utomhus fast jag har ju varit så sjuk så jag har varit tvungen att vara inne. Och nu är det lite varmare ute och lugnt och skönt, det är så underbart!! Det är så mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0