Pudel

Om jag var en hund hade jag förmodligen varit en pudel för jag är mest lik dem, alltså jag ser nog mest ut som en pudel, kanske en afghan. När jag blir stor och skaffar hund ska jag varjefall ha en pudel, inte för att jag vill ha en dubbelgångare hemma utan för att de är så jäkla balla. Och jag skulle kanske kalla den för Giorgio efter världens ballaste människa och min före detta chef. August, ja ni vet väl förhoppningsvis efter vem? Men det skulle inte passa på en lockig snubbe men man kanske skulle kalla den Pudeln? Fast det bästa är kanske att titta på underverket och sen bestämma namn, som jag gjorde när jag fick Zlatan :) Och det blev ju ståndaktigt, även fast han inte är nån pudel.

Kommentarer
Postat av: heldt

Jag skulle nog vara en strävhårig tax. Lowrider liksom. :)

2009-01-15 @ 16:37:47
URL: http://www.sorkmos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0