Spridda tankar

Nu lyssnar jag på Paolo Benvegnù, inte för att han är lika grym som Negramaro utan mest för att jag är för trött för att byta.

Jag har precis tittat på en film med Hugh Grant, inte för att jag vet vad den heter och inte för att den var så förbannat bra men hellre en halvdålig film än riktigt dålig lördagsunderhållning.

Min kladdiga kladdkaka från i morse har gjort stor succe här idag, kanske inte för att den är särskilt god utan snarare i brist på annat sötslisk. 

Det kommer gå åt h****te på omtentan nästa vecka. Därför har jag gjort en sen anmälan till något helt annat.......

Imorgon bär det av till Stoccolma. 

Nu blev Paolo Benvegnù helt plötsligt bra. Kanske för att han skrek i mikrofonen, kanske för att han sjunger om ryggen, kanske för att jag egentligen inte lyssnar så ingående. 

Men ska jag nånsin gå ner några kilon i vikt eller är jag fördömd till det här lite svajande ostadiga? 

Är det bara vissa som blir änglar när de dör? Och får man olika fina vingar? Skimrande, pärlemor, lakritsfärgade, silverfärgade, kamouflage, guld, orangea, tigerfärgade, ljusrosa, mörkrosa. Guinnessfärgade, men det vill man nog inte ha för då ser man ut som  en olycklig ängel. 

Avstånd.

Kommentarer
Postat av: Louise

du behöver inte gå ner några kilon i vikt!

2009-01-11 @ 11:20:11
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: emma

Hoppas du fâr det jättebra i Estocolmo! Och lycka till pâ tentan, jag ska be för dig (till guden med stort ordförrâd) och skicka energi (starkare än D.J:s) och hoppas pâ att du har turen med dig =)

2009-01-11 @ 18:28:27
Postat av: Anonym

Jag tror jag kommer få rosa med glitter på när jag blir en ängel. Och jag är rätt säker på att min farfar har ljusblå med grön/blåa hjärtan på. Mina farmor har fina bruna i velour.



Vi kommer å hälsar på så fort ekonomin tilllåter :)

2009-01-12 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0