Strålande!

Hej. Jag är en som heter Carin och börjar närma mig det 26:e varvet runt solen. Solen är en stjärna och det känner jag mig också som idag. Strålande!

Vissa dagar när man vaknar känns allt så otroligt tillfredsställande. Tänk er total tillfredsställelse förutom det ni alla säkert tänker på i första hand. Till exempel när det är halvskumt ute, mysigaste sällskapet, perfekt, lagom varmt, grönt ekologiskt te från Kina i dina favvo te-glas, lite rökelse, mysig musik, tufflor på fötterna, nytvättat hår, kanske en kaka, tända ljuslyktor, massa kuddar och en luddig matta, den mysigaste sällskapets härliga armar runt dig och det känns så TOTALT! Så känns det idag :) Ja, nästan i varje fall. Det är en sån där dag som precis har börjat och som man aldrig vill ska sluta men framför allt önskar man att alla människor på hela jorden fick uppleva samma känsla. 

Musiktips: laakso, sunday night. Myspys. Och massa andra laakso-låtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0