Love in Tantolunden

Carin the blogger. Blogg-Carin, det är tydligen jag det, varjefall idag. Det gäller ju att ge igen för såna gånger när det inte blivit så mycket, så ni får lite lektyrvaluta liksom. 

Idag gav man sig ut på värstingprommenaden och då började det självklart först hagla, sen regna och sen snöa så jag kom hem alldeles dyngsur och lite smått irriterad. Trasslade in mig i ett kolonistugeområde i Tantolunden där jag träffade en liten svart pudel. "Hej", sa han, "vilket burrigt hår du har, I like". Det var kärlek vid första ögonkastet så vi slog följe och drog oss långsamt mot ett litet intimt caffè där vi beställde en varsin kopp värmande te. Efter fikan gick vi hem till mig där vi blåste varandras lockar torra med hårtorken och sen drog vi på lite Alice Cooper och målade ljuslyktor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0