Vi materialister..............................................

Nej jag blir så jäkla förbannad. Igår flyttade jag ut från min gamla 24:a. Hur kan man leva på 24 kvadrat och ha så förbannat mycket saker????? Det var helt sanslöst och jag får så dåligt samvete. Ingen kan behöva så mycket saker!!! Och när jag packade ner sakerna insåg jag hur lite jag behöver vissa saker och ja, en del saker använder jag inte ens? Så därför blir det grovsortering nu inför flytten till Stoccolma. 

Och jämfört med en del andra människor är mina ägodelar försvinnande få.......

Kommentarer
Postat av: D.

När jag flyttade sist slängde jag allt jag inte använd på över ett år. Men likt förbannat har jag kartonger som det står "diverse" på :P

2009-01-09 @ 09:26:36
URL: http://www.sorkmos.com
Postat av: emma

ja det är riktigt konstigt hur det alltid lyckas dyka upp nya saker man egentligen inte behöver, trots att man gâng pâ gâng sorterar och slänger (eller i mitt fall: lägger upp pâ pappas vind)!

2009-01-11 @ 18:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0